Poškozené nebo chybějící zboží
Snažíme se minimalizovat naše chyby, ale občas se může stát, že dojde k záměně položek, zboží v zásilce chybí nebo došlo k jeho poškození při přepravě. Abychom mohli sjednat nápravu co nejdříve, postupujte prosím podle instrukcí níže.
Pozor! V případě neoznámení reklamace nebo nedodání uvedených fotografií v níže uvedených časových intervalech se považuje převzetí zboží za bez problémové a není možné uznat pozdější reklamace!
Chybějící zboží
Pokud v zásilce chybí některá z položek, tak nás prosím neprodleně (nejpozději následující den po převzetí) kontaktuje na e-mailovou adresu info@vitaplant.cz
Do emailu uveďte:
- číslo objednávky
- chybějící položku
- fotografii vnitřku balíku
Váš email obratem vyřídíme a chybějící zboží dodatečně odešleme.
Špatně dodané zboží
V případě, že jste odbrželi nesprávné zboží, tak nás kontaktujte (nejpozději následující den po převzetí) na e-mailovou adresu info@vitaplant.cz
Do emailu uveďte:
- číslo objednávky
- položka která byla nesprávně dodána + její fotografii
- položka jenž chybí
Email po přijetí vyřídíme a navrhneme pro Vás co nejpohodlnější řešení.
Poškozené zboží v zásilce
Pokud bylo zboží během přepravy poškozeno, tak nás kontaktujte (nejpozději následující den po převzetí) na e-mailovou adresu info@vitaplant.cz
Do emailu uveďte:
- číslo objednávky
- položka/y jenž byla/y během přepravy poškozeny
- fotografie poškozeného zboží
- fotografii balíku
- fotografii otevřeného balíku (včetně obalového materiálu a výplní)
- fotografii adresního štítku na balíku
- fotografii škodového zápisu (v případě že jste jej s přepravcem sepsali)
Po přijetí email vyřídíme, zašleme Vám nové zboží a dle povahy zboží buďto poškozené zboží předáte na některou z poboček Zásilkovny (na naše náklady) nebo jej ponecháme u Vás.